Regulamin programu „Karta U7”
„Karta U7”
§ 1 Postanowienia ogólne
- Program Lojalnościowy „Załóż Kartę Klienta U7” (dalej określany jako „ZKKU7”) ma na celu nagradzanie stałych klientów.
- Organizatorem Programu jest EMKA sp. k., z siedzibą w Olpuchu, przy ulicy Olpuch 10, NIP: 5911720486 (dalej określanego jako „Organizator”)
- Założyciel karty ma możliwość korzystania z niej na każdym z obiektów marki U7, tj.:
- Centrum U7 Gdańsk, pl. Dominikański 7, 80-844 Gdańsk
- Centrum U7 Gdynia, ul. Świętojańska 133, 81-404 Gdynia
- Centrum U7 Wrzeszcz, ul. Kilińskiego 4, 80-452 Gdańsk (Galeria Metropolia, II piętro)
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki Programu Lojalnościowego, użytkowania Karty Stałego Klienta U7 (dalej zwanej również „Kartą Klienta”) lub Karty Stałego Klienta 20%, 30% i 40% (dalej zwaną „Kartą Klienta 20%, 30% i 40%”)
- Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
- Klient – osoba nabywająca usługi lub produkty w Centrum U7
- Program Lojalnościowy – akcja promocyjna, polegająca na wydaniu Karty Stałego Klienta i czerpaniu z niej korzyści wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Uczestnik – osoba, która wypełniła Formularz Zgłoszeniowy i została zapisana do Programu Lojalnościowego i otrzymała na swój adres mailowy Kartę Klienta lub Kartą Klienta 20%, 30% i 40%
- Formularz Zgłoszeniowy – dostępny w recepcji obiektów U7 formularz, za pomocą którego dana osoba zgłasza się do Programu Lojalnościowego.
- Profil uczestnika – wirtualne konto, zawierające dane uczestnika, informacje o zebranych punktach oraz/lub przyznanej zniżce, do którego przypisany jest indywidualny kodu QR
- Karta Klienta – kod QR, do którego przypisany jest Profil uczestnika, na którym może on zbierać i wymieniać punkty
- Kartą Klienta 20%, 30% i 40% – kod QR, do którego przypisany jest Profil uczestnika, na którym może on zbierać i wymieniać punkty oraz dodatkowo korzystać z przypisanej do karty zniżki
- Usługi rekreacyjne – usługi świadczone przez Organizatora, dotyczące gry w bowling lub gry w bilard, które klient może zakupić w recepcji Centrum U7
- Pakiety rekreacyjno-gastronomiczne – zestawy zawarte w ofercie promocyjnej Centrum U7, składające się z gry w bowling lub bilard oraz wybranych pozycji gastronomicznych, dostępnych w ofercie baru Centrum U7
§ 2 Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym
- Każda osoba fizyczna będąca konsumentem, po ukończeniu 18 roku życia może przystąpić do Programu Lojalnościowego poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i oddanie go pracownikowi recepcji Centrum U7.
- Po otrzymaniu kodu QR na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym, klient staje się Uczestnikiem programu lojalnościowego ZKKU7. Podczas wypełniania formularza Klient potwierdza prawdziwość swoich danych i pełnoletniość poprzez okazanie dowodu tożsamości.
- Uczestnicząc w programie lojalnościowym, Klient wyraża zgodę na przesłanie mu informacji o zmianach w programie oraz wyraża zgodę na przesyłanie informacji marketingowych drogą elektroniczną.
- Karta klienta wysyłana jest Klientowi na jego adres e-mail przez pracownika Centrum U7 po złożeniu formularza w recepcji Centrum U7.
§ 3 Zasady zbierania punktów, dla klientów posiadających Kartę Klienta lub Kartę Klienta 20%, 30% i 40%
- Punkty przyznawane są Uczestnikowi na Kartę Klienta lub Kartę Klienta 20%, 30% i 40% podczas dokonywania zakupów usług rekreacyjnych lub pakietów rekreacyjno-gastronomicznych w recepcji Centrum U7.
- Uczestnik Programu Lojalnościowego posiadający Kartę Klienta lub Kartę Klienta 20%, 30% i 40% podczas dokonywania zakupu w w celu doliczenia punktów programu lojalnościowego, jest zobowiązany do okazania jej przed dokonaniem zakupu.
- Po okazaniu Kartę Klienta lub Kartę Klienta 20%, 30% i 40%, po dokonaniu zakupu towarów na Profilu uczestnika umieszczane są punkty, zależne od łącznej kwoty zakupionych towarów.
- Za każde 10 zł wydane na zakup usług rekreacyjnych lub pakietów rekreacyjno-gastronomicznych w recepcji Centrum U7 naliczany jest 1 pkt na Profil uczestnika (PRZYKŁAD 1: dokonanie zakupu za kwotę 60 zł powoduje doliczenie 6 punktów, PRZYKŁAD 2: dokonanie zakupu za kwotę 25 zł powoduje doliczenie 2 punktów).
- Organizator ma prawo do ustanawiania okresowych promocji na określone usługi lub pakiety, podczas których zostanie zwiększona liczba punktów naliczanych za zakup danego asortymentu. Szczegółowe informacje o promocjach będą znajdowały się na stronie internetowej u7.pl oraz w recepcji Centrum U7.
- Punkty nie są naliczane w przypadku dokonania zakupu oferty gastronomicznej, nie będącej częścią pakietów rekreacyjno-gastronomicznych.
§ 4 Zasady honorowania zniżek, klientów posiadających Kartę klienta 20%, 30% i 40%
- Karta klienta 20%, 30% lub 40% upoważnia uczestnika, do otrzymania procentowego rabatu w wysokości zapisanej na Profilu Klienta, po uprzednim jej zakupie w recepcji Centrum U7.
- Wysokość zniżki zależna jest od kwoty, którą klient zadeklarował przy zakupie karty:
- Karta 20% – 80 zł
- Karta 30% – 160 zł
- Karta 40% – 240 zł
- Posiadacz Karta klienta 20%, 30% lub 40% może skorzystać z przypisanej do niej zniżki od poniedziałku do niedzieli, w godzinach otwarcia obiektów Centrum U7.
- Posiadacz Karta klienta 20%, 30% lub 40% może uzyskać procentową zniżkę przy zakupie usług rekreacyjnych. Ostateczna cena za grę w bowling lub bilard zależna jest od aktualnie obowiązującego cennika. Cennik za usługi rekreacyjne dostępny jest na obowiązującej ulotce promocyjnej oraz na stronie u7.pl
- Zniżka z tytułu posiadania Karta klienta 20%, 30% lub 40% nie łączy się z innymi zniżkami, pakietami, voucherami dostępnymi w ofercie Centrum U7.
- Uczestnik korzystający z Karty Klienta 20%, 30% i 40% może maksymalnie jednorazowo skorzystać z dwóch torów do gry w bowling lub dwóch stołów bilardowych.
- Uczestnik korzystający z Karty Klienta 20%, 30% i 40% w celu uzyskania zniżki zobowiązany do okazania jej przed dokonaniem zakupu, wraz z przedstawieniem dowodu tożsamości w celu weryfikacji
- Karta klienta 20%, 30% lub 40% posiada ważność 365 dni, od dnia zakupienia karty, właściciel, może skorzystać z niej niezwłocznie, po rejestracji w programie.
- Organizator zastrzega możliwość wydłużenia ważności karty, w przypadku nałożenia przez Rząd RP obostrzeń związanych z Pandemią COVID-19, a mającymi wpływ na funkcjonowanie obiektów U7.
§ 5 Zasady wymieniania punktów na nagrody:
- Właściciel Karty Klienta lub Karty Klienta 20%, 30% i 40% jest uprawniony do wymiany zebranych punktów na nagrody w Barze lub Recepcji Centrum U7.
- Katalog nagród oraz Ilość punktów potrzebna do wymiany na nagrodę w systemie lojalnościowym ZKKU7 dostępny jest na ulotkach akcji oraz na stronie u7.pl
- Wymiana punktów na nagrodę powoduje pomniejszenie ilości punktów, na profilu Uczestnika o wartość nagrody.
- Punkty zgromadzone na Karcie nie podlegają wymianie na środki pieniężne.
- Użytkownicy Karty Klienta lub Karty Klienta 20%, 30% i 40% mogą uzyskać informację, co do ilości punktów zgromadzonych na swojej karcie w recepcji lub barze dowolnego obiektu Centrum U7.
- Użytkownicy Karty mogą jej używać wielokrotnie.
- Karta nie jest kartą płatniczą.
- Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wysyłając odpowiednie oświadczenie na adres obiektu, w którym zakładał Kartę Klienta lub Kartę Klienta 20%, 30% i 40%
- W przypadku rezygnacji wszystkie punkty zebrane na Karcie Stałego Klienta przepadają.
§ 6 Odpowiedzialność Organizatora i reklamacje związane z Kartą Klienta
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przekazanie nieprawdziwych danych w formularzu.
- W wypadku utraty karty Uczestnikowi nie przysługują wobec Organizatora żadne roszczenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się Kartą Stałego Klienta przez osobę nieuprawnioną z przyczyn leżących po stronie Uczestnika,
§ 7 Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Uczestnika są przetwarzane przez Organizatora, który jest w tym zakresie Administratorem danych osobowych.
- Dane osobowe Uczestnika są przetwarzane w celach związanych z realizacją Programu Lojalnościowego ZKKU7 oraz po wyrażeniu odpowiedniej, dodatkowej zgody, w celach marketingowych.
- Akceptując powyższy Regulamin, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób powyżej wskazany.
- Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek brak ich podania może spowodować brak możliwości uczestnictwa w Programie Lojalnościowym ZKKU7.
- Podczas procesu rejestracji Uczestnik zobowiązany jest do podania aktualnych i prawdziwych danych.
- Uczestnik ma obowiązek aktualizować swoje dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.
- Uczestnik ma prawo wglądu do przetwarzanych przez Administratora danych osobowych Uczestnika w każdym czasie, jak również prawo do ich zmiany lub poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych oraz żądania ich usunięcia z bazy danych przetwarzanych przez Administratora. Żądanie usunięcia z bazy danych jest równoznaczne z rezygnacją z Programu Lojalnościowego. Żądanie te może złożyć na adres klient@u7.pl
- Administrator danych osobowych jest uprawniony do ujawnienia danych osobowych Klienta wyłącznie podmiotom, z którymi zawarł stosowne umowy lub upoważnionym do przetwarzania danych osobowych Klienta na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z zasadami Polityki Prywatności, postanowieniami Regulaminu i obowiązującymi przepisami prawa.
- Administrator danych osobowych zobowiązuje się do zapewnienia należytej ochrony przetwarzanych przez siebie danych osobowych.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych znajdują się w Klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych, z którą każdy Uczestnik jest zobligowany się zapoznać.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie w każdym czasie bez podawania przyczyny. O zmianach użytkownicy Kart zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem w ogłoszeniach umieszczonych we wszystkich
- Obiektach u7 oraz na stronie u7.pl/
- Program Lojalnościowy ZKKU7 rozpoczyna się w dniu 20.09.2021 r. i trwa bezterminowo.
- Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia programu wydawania Kartę Klienta lub Kartę Klienta 20%, 30% i 40% w każdym czasie bez podania przyczyny. O zawieszeniu lub zakończeniu programu użytkownicy Kart zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, w sposób określony w powyższym punkcie.
- Użytkownicy Kart Klienta nabytych do dnia zawieszenia lub zakończenia programu będą mogli realizować je na dotychczasowych warunkach do 6 miesięcy po zakończeniu programu.
- Użytkownicy Kart Klienta 20%, 30% i 40% nabytych do dnia zawieszenia lub zakończenia programu będą mogli realizować je na dotychczasowych warunkach, do momentu końca ważności ich Karty.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się przez nieuprawnioną osobę trzecią Kartą Stałego Klienta.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na recepcji wszystkich obiektów U7 oraz na stronie u7.pl
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2023 r.